CHATBOX
TERIMA KASIH YA RABBI ~
Thursday 20 March 2014 | 07:24 | 0dreamer (s)
Assalamualaikum ..

hye semua .. Alhamdulillah . ALLAH masih bagi peluang untuk hidup di bumi yang fana' ni ...
masih lagi bagi peluang untuk hambanye hirup udara yang segar ...
TERIMA KASIH jia ucapkan pada guru2 .. my parents (mak n abah) kawan2 yang banyak sngat ajar jia untuk bersyukur walau ap yg trjadi sekalipun ...
TERIMA KASIH juga YA ALLAH kau berikan yang terbaik untuk aku ... mungkin segala ujian dan cabaran yang aku hadapi ade hikmah di sebaliknye ...
selama ini mungkin aku kufur pd nkmat yg tlah kau brikan ..... aku ingat kau tika aku betul2 perlu ... maaf kan aku YA ALLAH .. aku terlalu leka mengejar dunia yang sementara .... aku lupa bahawa cinta kau lebih dahsyat dari cinta makhluk yang belum pasti kekal ....
YA ALLAH datangkanlah pelangi yang dapat menyinari hati aku yang kelam gelap dan busuk ni....
Aaamiinn ~
sahabat yang jia sayang sekalian .. ALHAMDULILLAH hari ni ALLAH bantu aku lagy ...
TERIMA KASIH YA RABBI .. TERIMA KASIH BANYAK2.... 20.3 2014 tarikh result SPM ... YA ALLAH kau telah bawa berita gembira padaku dan keluargaku dengan keputusanku ..
ALHAMDULILLAH ALLAH tetapkan aku dapat 6A 4B ... bersyukur kepadamu YA ALLAH ... akhirnye aku berjaya mak abah .... aku dapat buktikan pada mereka aku boleh ... ! 
10A : ANJUM, KILA , AZREY
9A : TIPAH 
TAHNIAH KORANG  
 .... alhamdulillah ya allah kau permudahkan segalanye .... 








i love SMAPR ~


Future